GOD PÅSKE.......
BESTYRELSEN ØNSKER ALLE MEDLEMMERE, TRÆNERE, LEDERE, SPONSORER & SAMARBEJDSPARTNERE EN GOD PÅSKE!
PÅ GENSYN EFTER PÅSKEN TIL MANGE GODE TIMER PÅ BANERNE I VOJENS FRITIDSCENTER.

BESTYRELSEN ØNSKER ALLE MEDLEMMERE, TRÆNERE, LEDERE, SPONSORER & SAMARBEJDSPARTNERE EN GOD PÅSKE!
PÅ GENSYN EFTER PÅSKEN TIL MANGE GODE TIMER PÅ BANERNE I VOJENS FRITIDSCENTER.
